Hombre
:P

Dołączył: 28 Sie 2007
Posty: 1055
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 18:52, 06 Lis 2011 Temat postu: Niepewne czasy... |
|
|
Nikt nie spodziewał się że lata po wygranej wojnie która położyła Cesarstwo Nilfgardu na kolana na północy może zapanować chaos. Dwójka najpotężniejszych władców północy Foltest król Temerii i Damewend Aedirn padła ofiarom tajemniczych zabójców, ci umknęli obławą i pozostają bezkarni. Dwa potężne kraje pogrążają się w chaosie... Pozbawione króla Aedirn stało się wyjątkowo łakomym kąskiem dla Henselta króla Kaedwen.
Mówi się wiele ale z tego co jest prawdą a co zwykłym bajdurzeniem. Wiadome jest że Foltest zostawił po sobie dwoje małoletnich potomków jednak cóż z nimi się dzieje to jest pytanie. O koronę Aedirn stara się książę Stennis. Elfie komanda znów nawiedzają prowincje, potworów namnożyło się co nie miara. Dzieje się coraz gorzej...
Pisał kronikarz Adam Talbot z Wyzimy
Flotsam, port rzeczny oraz punkt handlowy, leżący wzdłuż górnego biegu Pontaru, usytuowany wśród niedostępnych lasów w dolinie noszącej nazwę rzeki. Liczne szlaki handlowe spotykają się właśnie tutaj w pobliżu znajdującej się nieopodal granicy Temerii i Aedirn. Podróż przez te regiony jest wyjątkowo niebezpieczna z powodu licznych Scoia'tael którzy znaleźli azyl w dziczy. Jednak, jak mówią, "elfy, jak koty, boją się wody", więc większość podróżnych i kupców decyduje się na podróż rzeką. Płaskodenne barki, krypy, a nawet morskich kogi odwiedzają port, przewożąc towary pomiędzy Aerdirn, Kaedwen, Temerią, Redanią i Cidaris na brzegu morza. Nic więc dziwnego, że pozornie mała placówka posiada ogromne znaczenie gospodarcze.Ten kto kontroluje Foltsam ten kontroluje handel odbywający się doliną Pontaru. Flotsam należy do Temerii, a jego mała załoga ma za zadanie egzekwowanie prawa i zapewnienie ochrony przed rzecznymi piratami, jednostkami Scoia'tael i potworami zamieszkujących okoliczne lasy. Ostatnio mówiło się o zaginięciu miejscowego cyrulika i kupca który był winien pieniądze komendantowi garnizonu. Ów komendant Bernard Loredo najął grupę przejezdnych by ci wyruszyli do pobliskich ruin uznawanych przez miejscowych za nawiedzone to też żaden z jego ludzi nie chciał się podjąć tego zadania. Wiadomym jest że przed wojną z Nilfgardem kapłani prowadzili tam szpital dla obłąkanych, ów szpital spłonął w czas chaosu i wojennej pożogi...
Tak więc rekrutacja do wiedźmina otwarta! Zgłaszać się w tym temacie, wszelkie wątpliwości i pytania kierować na gg.
Co do postaci macie na nie: 37 na cechy, +200 wprawy na umiejętności i atuty
Również denary na ekwipunek będą zależeć od waszego wkładu w postać bądź chęci gry taką a nie inną:
Szlachta - 5000 [wymagana bardzo dobra historia, akceptacja postaci przez MG, jak i bark jego pomocy przy tworzeniu.]
Bogate pospólstwo 2000 [wymagana średnia historia, karta robiona z bez pomocą MG.]
Pospólstwo - 1500 [wymagana średnia historia, karta robiona z pomocą MG.]
Plebs - 500 [licha historia i karta z pomocą MG.]
Tak więc niech każdy tworzy postać taką jaką będzie mu się grało najlepiej.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Hombre dnia Nie 18:54, 06 Lis 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|