Hombre
:P

Dołączył: 28 Sie 2007
Posty: 1055
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 10:21, 18 Kwi 2009 Temat postu: Umiejętności |
|
|
Umiejętności.
Nawet ten koleś od piły z trzeciego kroku wie, co to jest. Wiec tu darujmy sobie tłumaczenia. Powiem tylko co ile kosztuje:
Umiejętności podzielone są na pakiety. Pojedyncza umiejętność kosztuje 3 punkty, masz ją wtedy na poziomie pierwszym. Jeżeli chcesz sobie dodać poziom, zużywasz tyle punktów, ile wynosi kolejny poziom. Czyli na poziom drugi zużywasz 2 punkty, na trzeci - 3 i tak dalej. Jeżeli masz jakieś bonusy, np. z pochodzenia, to dopisz je już PO zakupie, gdyż za nie nic nie płacisz, ani nie podnoszą one ceny kolejnych. Zakup całego pakietu trzech umiejętności kosztuje 5 punktów, ale poszczególne poziomy podnosisz już normalnie.
Początkowa pula punktów to 35 na dowolne Umiejętności oraz 30 na Umiejętności związane z twoją Specjalizacją. (wyjątek to niektórzy Nowojorczycy, ale o tym pewnie już wiesz) Maksymalny poziom Umiejętności nie może przekroczyć 5, wyłączając oczywiście wszelakie bonusy z Pochodzenia itp.
UWAGA! Tu również działa handel. 10 gambli jeśli masz nadmiar, 20 jeżeli chcesz sobie jeden punkt dodać.
Umiejętności pod Budowę:
- Sprawność (spec. Ranger)
Kondycja
Pływanie
Wspinaczka
- Jeździectwo (spec. Ranger)
Jazda konna
Powożenie
Ujeżdżanie
Umiejętności pod Zręczność:
- Walka wręcz (spec. Wojownik)
Bijatyka
Broń ręczna
Rzucanie
- Prowadzenie pojazdów (spec. Technik)
Samochód
Motocykl
Ciężarówka
- Zdolności manualne (spec. Cwaniak)
Kradzież kieszonkowa
Otwieranie zamków
Zwinne dłonie
- Broń strzelecka (spec. Wojownik)
Pistolety
Karabiny
Broń maszynowa
- Broń dystansowa (spec. Ranger oraz Wojownik)
Łuk
Kusza
Proca
Umiejętności pod Charakter:
- Negocjacje (spec. Cwaniak)
Zastraszanie
Perswazja
Zdolności przywódcze.
- Empatia (spec. Cwaniak)
Postrzeganie emocji
Blef
Opieka nad zwierzętami
- Siła woli (spec. Wojownik)
Odporność na ból
Niezłomność
Morale
Umiejętności pod Spryt:
- Medycyna (spec. Ranger oraz Technik)
Pierwsza pomoc
Leczenie ran
Leczenie chorób
- Technika (spec. rzecz jasna Technik)
Mechanika
Elektronika
Komputery
- Wiedza ogólna (spec. Technik - przy zakupie pakietu trzy do wyboru)
Historia, Geografia, Biologia, Literatura, Języki, Fizyka, Matematyka, Chemia, Chirurgia
- Sprzęt (spec. Technik)
Maszyny ciężkie
Wozy bojowe
Kutry
- Pirotechnika (spec. Wojownik oraz Technik)
Rusznikarstwo
Wyrzutnie
Materiały wybuchowe
Umiejętności pod Percepcję:
- Orientacja w terenie (spec. Ranger)
Wyczucie kierunku
Przygotowanie pułapki
Tropienie
- Spostrzegawczość (spec. Ranger)
Nasłuchiwanie
Wypatrywanie
Czujność
- Kamuflaż (spec. Ranger oraz Cwaniak)
Skradanie się
Ukrywanie się
Maskowanie
- Przetrwanie (spec. Ranger)
Łowiectwo
Znajomość terenu
Zdobywanie wody
Inne umiejętności:
Bumerang (Zręczność)
Pilotowanie samolotu (Spryt)
Lotnie (Zręczność)
Pilotowanie motorówek (Zręczność)
Gra na wybranym instrumencie (Percepcja)
Malowanie (Percepcja)
...itd. Tu wpisywane są Umiejętności (lub Pakiety) wymyślane przez graczy. Tak, właśnie takich jak ty. Wymyśl coś, a jak MG uzna to za sensowne - podepnie pod to Współczynnik i pozwoli ci użyć. Choćby to było pilotowanie wahadłowców czy gra w rugby - póki ma sens, działa.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Hombre dnia Sob 10:22, 18 Kwi 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|