Hombre
:P

Dołączył: 28 Sie 2007
Posty: 1055
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 20:53, 17 Kwi 2009 Temat postu: Szaman |
|
|
"Nie chciałem cię zabić, ale w moim Magnum mieszka ktoś, kogo zawsze słucham."
Cechy:
- Duchy przemówiły
Przy pasie masz manierkę, a w niej własnoręcznie przygotowany wyciąg z kaktusa. Ostatecznie może być dobry grass, bo po grzybkach masz czkawkę. To jest twój most do świata duchów. A duchy wiedzą wiele... potrafisz odjechać w transie i MG powinien zdradzić ci wtedy dodatkowe informacje dotyczące wybranej osoby lub miejsca. Czeka cię jednak Trudny test Budowy, albo cały dzień będziesz chodził jak pieprznięty kolbą w łeb. I nie pomoże ci aspiryna...
- Totem
Kiedy wszedłeś w wiek męski, prowadzić zaczął cię duch. Po rytuale przejścia stopniowo zacząłeś nabierać jego cech. Jesteś wężem, niedźwiedziem, wiewiórką, wilkiem, może zającem.
Wybierz jeden z totemów:
- Budowa: Niedźwiedź
- Percepcja: Sokół
- Spryt: Kojot
- Zręczność: Kot (a jakże...)
- Charakter: Wilk.
Gdy tylko zechcesz, upodabniasz się do totemicznego zwierzęcia. Musisz zdać Problematyczny test współczynnika związanego z totemem, a otrzymasz do niego modyfikator +2. W tym czasie wszystkie inne Współczynniki spadają o 1.
Ten dziwny stan kończy się gdy zechcesz (po minimum godzinie), lub podczas snu. Kara do wszystkich Współczynników utrzymuje się przez tyle godzin, ile przebywałeś w tym stanie. (godziny snu nie liczą się)
Post został pochwalony 0 razy
|
|