Agarwaen
Dołączył: 22 Sty 2011
Posty: 90
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 20:44, 06 Kwi 2011 Temat postu: Silith |
|
|
Punkty Wprawy [ / ]
Gracz: Agarwaen
Imię: Silith
Rasa: Pół-elf
Wzrost: 162cm
Waga: 42kg
Płeć: kobieta
Włosy: brązowe
Oczy: niebieskie
Wiek: 17
Osobowość
Honor - 2
Reputacja - 3
Przygoda - 4
Żywotność i stan zdrowia - [ ] Rany
Zdrowy [ 7]
Poobijany [14]
Pokaleczony [20]
Umierający [26]
Manewry
Czary
Obrona:
Fizyczna:
Dystans 4
Broń 4
Wręcz 2
Magiczna:
Czary - 1
Modlitwy - 1
Znaki - 1
Punkty Mocy - [8]
Punkty Walki - [12]
Cechy Ciała
Kondycja [2]
Pływanie -
Wigor -
Poruszanie [2]
Siła [1]
Górnictwo -
Zmysły [3]
Czytanie z ruchu warg -
Empatia -
Nasłuchiwanie - 1
Polowanie -
Przeszukiwanie -
Rzucanie -
Spostrzegawczość - 3
Strzelanie - 2
Tortury -
Tropienie -
Uniki - 3
Widzenie w ciemności - 3
Zręczność [3]
Charakteryzacja -
Fałszowanie -
Modlitwy -
Magia -
Rzezanie mieszków - 2
Unieszkodliwianie pułapek -
Walka bronią - 2
Walka wręcz -
Włamywanie - 2
Znaki wiedźmińskie -
Zwinność [3]
Akrobatyka -
Gibkość - 2
Jeździectwo -
Powożenie -
Rybołówstwo -
Skradanie - 3
Wspinaczka -
Cechy Ducha
Intelekt [2]
Alchemia -
Astrologia -
Cwaniactwo -
Czytanie i pisanie (Wspólny) - 2
Ekonomia -
Geografia -
Hazard -
Języki (wspólny) - 2
Modlitwy -
Magia -
Przetrwanie -
Szacowanie -
Taktyka -
Uzdrawianie -
Wiedza -
Zbieranie informacji -
Żeglarstwo -
Znaki wiedźmińskie -
Ogłada [4]
Dowodzenie -
Dyplomacja -
Etykieta -
Przemawianie -
Rozmawianie - 2
Zastraszanie -
Wola [2]
Dociekliwość -
Koncentracja -
Kupiectwo -
Przekupstwo -
Przenikliwość -
Szelmostwo -
Zimna Krew -
Inne
Rzemiosło -
Sztuka (miłosna) - 1
Występy (gra na lutni) - 2
Szybkość i udźwig
Szybkość marszu 32
Sz. w walce 15
udźwig 15
udźwig maks 4
PRZESZŁOŚĆ
Silith urodziła się w szlacheckiej rodzinie posiadającej pokaźny majątek. Niestety dzieciństwa nie spędziła szczęśliwie.
Już same jej narodziny zalicza się do niefortunnego wypadku.
Była bowiem pół-elfką, owocem namiętnej nocy spędzonej przez jej matkę z przypadkowym elfem.
Mimo wszystko matka kochała swoje dziecko. Dbała o nie i zabawiała. W pierwszych trzech latach swojego życia dziewczynka miała istny raj na ziemi....
W dzień jej trzecich urodzin zmarła.
Jej ojczym korzystając z okazji postanowił zaopiekować się dzieckiem, tym samym tymczasowo przejmując majątek.
Skończyło się dla niego życie buntownika.
Tym samym rozpoczęło się pasmo nieszczęść wyrodnej córki. Była bita i karana za najdrobniejsze przewinienia.
Wkrótce ojczym zaczął dostrzegać w niej zagrożenie - kiedy dorośnie, może upomnieć się o swój majątek.
Dlatego w wieku 8. lat na rozkaz służby została zabrana do pobliskiego lasu, gdzie miała zostać pozbawiona życia. Sprytna dziewczynka wywinęła się z rąk katów.
Po kilku dniach brudna i wygłodzona trafiła do niewielkiego miasta. Żebrząc, kradnąc i umykając przed strażą miejską starała się przeżyć.
Dziś dziewczyna ma 17 lat. Zarabia jako kelnerka w miejscowej karczmie.
9 lat życia na własną rękę uczyniło z niej zaradną pannę. Silith postanawia wykorzystać nabyte umiejętności i złożyć wizytę w majątku ojczyma...
EKWIPUNEK
Broń
- nóż z pochwą
- długi łuk
- 30 strzał
Zbroja
-
Strój
- zielona tunika płócienna
- wysokie buty
- jedwabne pończochy
- brązowy płaszcz podróżny z kapturem
Wyposażenie
- plecak
- maść na rany
- sygnet rodowy
- zestaw wędrowca
- bandaże x 3
- narzędzia złodziejskie
Majątek
- koń wierzchowy (młoda siwa klacz - Lotka)
- siodło jeździeckie
- dziedziczka majątku de Atterdeu z winnicą, który znajduje się nieopodal Hengfors (zajęty nieprawnie przez jej ojczyma)
- sakiewka (100 denarów)
Post został pochwalony 0 razy
|
|